Rekommendationer via Reco

Michael Lundgren, michael@radea.se
16 december, 2014

Nu får våra kunder chansen att säga vad de tycker om oss. Vi har tillsammans med Reco påbörjat ett samarbete för att få in recensioner från våra kunder.

Varför gör vi det?

Vår verksamhet bygger i hög grad på rekommendationer från nöjda kunder. Syftet med Reco är dels att visa upp positiva referenser för att underlätta för blivande kunder att ta sitt beslut, men också att bygga in en kvalitetssäkring. Ett dåligt omdöme tar vi till oss som en lärdom, för att förhindra att det uppstår samma fel i framtiden.

Hur fungerar det?

Efter slutfört arbete hos vår kund skickar Reco ut e-post eller SMS för att uppmuntra våra kunder att dela med sig av sina erfarenheter. Förhoppningsvis nappar vissa och skriver in sitt omdöme. För att undvika orelevanta omdömen har Reco möjlighet att via orderhistorik dubbelkolla så att den som lämnar omdöme är en riktig kund. Det du ser är alltså riktiga omdömen!

Omdömen om Radea från Reco, dålig luft på jobbet